Subject: FW: Läänemaa Lääne-Nigula vald Taebla-Oru 10kV fiidri rekonstrueerimine JTI138
From: "Helina Turja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 12:38:47 +0300

Tere,

Saadan uue taotluse kooskõlastuse muutmiseks. Elektrilevil on soov 
paigaldada kaks uut masti transpordiametile kuuluva tee kaitsevööndisse. Uus 
taotlus manuses.

Vastusega väga kiire.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 5:05 PM
To: Helina Turja <[email-masked]>; Mihkel Merilo 
<[email-masked]>
Subject: Läänemaa Lääne-Nigula vald Taebla-Oru 10kV fiidri rekonstrueerimine 
JTI138

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Läänemaa Lääne-Nigula vald Taebla-Oru 10kV fiidri 
rekonstrueerimine JTI138

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/11044-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>